Haegens Media produceerde voor Statiegeld Nederland een TikTok-video waarin Dylan in eenstatiegeldautomaat wordt gezogen en […]
Wauw, dit heeft onze verwachtingen zwaar overtroffen! We hebben met de Garage Sale van afgelopen weekend maar liefst 47.228 euro opgehaald voor het goede doel: Stichting Durf te Vragen.
Het was echt een geweldig evenement voor ons hele team. Na een periode waarin corona maatregelen het niet mogelijk maakte om kijkers te ontmoeten, was het bijzonder om weer meer dan 1500 bezoekers te zien. En dan ook nog eens op ons nieuwe kantoor.
De Garage Sale was een afscheid van onze merchandise, maar ook een nieuw begin. Want zaterdag en zondag hebben we voor het eerst onze nieuwe Q&A show van Team Dylan Haegens gedaan. En dat was een groot succes. Behalve voor Rick, want die moest maar liefst 3 keer de Loser-hoed op doen (dit snappen alleen de mensen die een Q&A show hebben meegemaakt).
Met het geld dat we hebben opgehaald kan Stichting Durf te Vragen nog meer kinderen en jongeren helpen met het doorbreken van psychische problemen. Onder andere met het project Taboeiend, een reizende experience die langsgaat op middelbare scholen om leerlingen meer te leren over psychische gezondheid. Met de opbrengst kan de stichting nog meer scholen bezoeken. Meer informatie hierover: https://www.stichtingdtv.nl/taboeiend/
Er is heel veel merchandise verkocht, maar zijn nog wat artikelen overgebleven. Deze artikelen hebben wij geschonken aan Stichting Opkikker, UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis, Stichting Armoedefonds & Radboud Amalia Kinderziekenhuis.