Haegens Media produceerde voor Statiegeld Nederland een TikTok-video waarin Dylan in eenstatiegeldautomaat wordt gezogen en […]
Samen met air up hebben wij de handen ineen geslagen voor een geniale 1 aprilgrap. We hebben de 'Tosti-pod' bedacht, een geurpod die de 'heerlijke' smaak van een tosti verspreidt. De aankondiging zorgde voor veel reacties van kijkers die de smaak maar al te graag wilde proeven.
Tijdens een gezellige lunch met smeuïge tosti's krijgt Dylan plotseling een briljant idee: waarom geen Tosti-pod maken voor deze drinkflessen? We hebben het creatieve maakproces met de kijkers via verschillende Shorts & TikTok’s gedeeld, wat resulteerde in enthousiaste reacties van mensen die de pod wilden gaan kopen. In een social media post moesten we (helaas) melden dat het een 1 april grap was.
Stan Laarhoven, Influencer Manager air up: "We waren op zoek naar creatieve content dat de jongere generatie bereikt en Bombers & Lemonade kwam op het idee ons aan het team van Dylan Haegens te koppelen. De samenwerking voor deze 1 aprilgrap was een geweldige ervaring. We zijn blij dat we onze innovatieve drinkfles konden combineren met de creativiteit en humor van Dylan, en hiermee zijn fanbase hebben weten te verrassen en vermaken."
Dylan Haegens: "'Het leek mij zo grappig om een 'Tosti-pod' te maken met air up. Zij zijn een partij die openstaat voor dit soort creatieve ideeën. De reacties van kijkers waren zo leuk, zelfs in het dagelijks leven werd ik aangesproken: 'wanneer komt die Tosti pod nou?' Ergens voelde ik me ook wel een beetje schuldig toen we moesten onthullen dat het een 1 aprilgrap was. Ik hoop dat ik geen boze mailtjes ga ontvangen, haha."