Haegens Media produceerde voor Statiegeld Nederland een TikTok-video waarin Dylan in eenstatiegeldautomaat wordt gezogen en […]
Het is pas september 2023 en wij mogen een indrukwekkende mijlpaal vieren: maar liefst 100 miljoen views (en oplopend) dit jaar! Deze prestatie betekent niet alleen dat het kanaal het totale aantal views van 2022 al heeft ingehaald, met 83.9 miljoen views, maar ook dat het op weg is om 2021, met 121.1 miljoen views, te evenaren. Wat is het geheim achter dit enorme succes? Het antwoord; slimme inzet van Shorts.
Shorts
Een van de grootste bijdragen aan ons groeiende succes in 2023 is het slim inzetten van YouTube Shorts. Deze korte, pakkende video's hebben onze kijkers aanzienlijk vergroot. Veel van deze Shorts hebben we gemaakt door oudere content te recyclen en deze in een nieuw jasje te steken.
Het gebruik van Shorts heeft ons geholpen om regelmatig content te blijven produceren zonder de druk van het constant maken van long-form video’s. Dit heeft ons in staat gesteld om ons te concentreren op kwaliteit boven kwantiteit. En zo meer tijd te kunnen steken in andere projecten zoals: Superkrachten voor je hoofd - de film.
#trots
In onze ogen is het bereiken van 100 miljoen views in 2023 een ongelooflijke mijlpaal. We zijn trots op wat we hebben bereikt, en het overtreffen van onze voorgaande cijfers uit 2022 en zelfs 2021 is een enorme prestatie. Het gebruik van Shorts en het hergebruik van oudere content heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen!