Haegens Media produceerde voor Statiegeld Nederland een TikTok-video waarin Dylan in eenstatiegeldautomaat wordt gezogen en […]
Bij Haegens Media hechten we groot belang aan openheid en transparantie in onze reclame-
uitingen. Daarom kunnen we met grote trots vertellen dat we afgelopen april het certificaat van Influencerregels.com, een initiatief van de DDMA, hebben behaald.
Dankzij dit certificaat zijn we opgenomen in het openbare register en wordt onze content
gemonitord door de Stichting Reclame Code Commissie. Dit betekent dat adverteerders en
onze kijkers gemakkelijk kunnen zien dat wij, net als honderden andere gecertificeerde creators,
volledig op de hoogte zijn van alle regels rondom reclame.
Bovendien hebben grote adverteerders zoals McDonald's, Unilever en Coca-Cola aangegeven
dat zij uitsluitend willen samenwerken met influencers die dit certificaat hebben behaald. Door
ons aan te sluiten bij deze grote groep van gecertificeerde influencers, versterken we niet alleen
onze eigen geloofwaardigheid, maar ook het vertrouwen van onze partners en ons publiek.
Bij Haegens Media blijven we ons inzetten voor transparante en influencermarketing. Op deze
manier helpen we met het bouwen van een eerlijkere en meer verantwoorde toekomst voor
online reclame.